Թուք ու Մուր :

Ուսեյն Բոլթի ընկերուհին լքել է նրան

25.12.12

Օլիմպիական 6-ակի չեմպիոն, 100 մետր վազքի աշխարհի ռեկորդակիր, ջամայկացի Ուսեյն Բոլթի ընկերուհի Մեգան Էդվարդսը լքել է արագավազորդին:
22-ամյա Էդվարդսը նման որոշում է կայացրել նրանց միջեւ եղած մեծ հեռավորության պատճառով: Նա աշխատում է Լոնդոնում՝ որպես հաշվապահ: Մեգանն ու Բոլթը ծանոթացել էին Լոնդոնի Օլիմպիական խաղերից առաջ, երբ նրանք մոդելի աշխատանք էին կատարում աթլետիկայի Ջամայկայի հավաքականի համար, գրում է bossip.com-ը:
«Ուսեյնը խնդրել էր, որ ես չլքեմ նրան, սակայն դա հնարավոր չէր: Շատ դժվար է սիրել, երբ ձեզ մեծ տարածություն է բաժանում: Նա ցանկանում էր, որ ես պարբերաբար մեկնեմ Ջամայկա, բայց ես այդպես չեմ կարող, քանի որ սիրելի աշխատաք ունեմ այստեղ: Ես պարզապես հասարակ աղջիկ եմ: Եթե ես հայտնի լինեի, հնարավոր է, որ մեր հարաբերություններն ավելի երկար կտեւեին»,- հայտարարել է Մեգան Էդվարդսը:
Share this Article on :
 

© Copyright ԹուքուՄուր Լրատվական 2011 -2012 | Powered by Blogger.com.