Թուք ու Մուր :

Աշխարհի ամենամեծ կուրծքը

30.11.12

Աշխարհի ամենամեծ բնական կուրծքը պաշտոնապես պատկանում է 52-ամյա բրիտանուհուն` Աննա Խոկինս-Թերներին, որի կրծկալի չափը հասնում է 102ZZZ-ի: Աղջկա կուրծքը սկսել է աճել 9 տարեկանից և Աննան շուտ հասկացել է, որ տարբերվում է հասակակիցներից և աշխարհին ցույց տալու բան ունի: 1999 թվականին նրա ամեն կուրծքը արդեն կշռում էր 12 կգ: Այժմ նրա կրծքերի ընդհանուր քաշը կազմում է 50 կգ, իսկ ընդհանուր մակերեսը` 259 սմ: Աննան ասում է, որ մինչև հիմա փնտրում է այնպիսի տղամարդու, որը կհետաքրքրվեր նրանով, սակայն մեծամասնությունը նույնիսկ ի վիճակի չի լինում նրա հետ խոսել, երբ տեսնում են այդպիսի անսովոր տեսարան:
Շատերը Աննային հարցնում են, թե նա ինչու չի փոքրացնում իր կուրծքը, ինչին նա պատասխանում է. «Դուք խելագարվե՞լ եք: Ես սիրում եմ իմ կուրծքը և նա ինձ օգնեց իմ կյանքը դարձնել հիանալի: Ինձ տարբեր հեռուստաընկերություններից առաջարկներ էին գալիս, որոնք պատրաստ էին հեռարձակել այդ վիրահատությունը, սակայն ես մերժեցի:
Իսկ աշխարհի ամենամեծ կուրծքը, որը դարձել է այնպիսին վիրահատությունների արդյունքում, պատկանում է պոռնոաստղ Չելսի Չարմսին, որը կրում է 164XXX համարի կրծկալ:
Share this Article on :
 

© Copyright ԹուքուՄուր Լրատվական 2011 -2012 | Powered by Blogger.com.