Թուք ու Մուր :

Արզաքանցյանը՝ հայոց լեզուն մասշտաբային բռնաբարության ենթարկեց

20.12.12

Արզաքանցյանը՝ հայոց լեզուն մասշտաբային բռնաբարության ենթարկելուց զատ, նաև լավ ծիծաղեցրեց։ Ուրեմն լրագրողը հարցնում ա, թե խանդո՞ւմ է արդյոք նա Տարոն Մարգարյանին՝ Վոլոչկովայի հանդեպ, ինչին ի պատասխան, մեր արտաքուստ հարուստ, իսկ ներքուստ՝ գեղի գյադան պարզապես փառահեղ պատասխան է տալիս.
- Խանդո՞ւմ... չէ, չեմ խանդում, խի՞ պտի խանդեմ ես, Վոլոչկովան իմ ի՞նչն ա, որ ես խանդեմ, ընկերական հարաբերություն ա ու ֆսյո, ոնց որ նույն` տարբեր էդ ոլորտով, խոսքի, տարբեր մարդկանց հետ ենք ծանոթ, ուրեմն մենք պետք է խանդե՞նք։
Լրագրողն ստեղ հասկանում ա, որ ոնց որ թե շաբաթվա հիթն ա կպնում, շարունակում է քչփորել մեկ-մեկ էն բառադի ակադեմիկներին կյանք սովորացնող այս հանճարին ու հարցնում ա, թե բա դո՞ւք չէիք Վոլոչկովային Հայաստան բերում, ինչին ի պատասխան արդեն վերջանականապես հուզված Արզաքանցյանը հայտարարեց (արդեն իրանց բարբառով).
- Չէի բերում, այլ կամպանիա ունենք, կամպանիան հովանավորում է տարբեր ակտրիսաների` միջոցառման դիմաց, բա հիմա մենք պետք է ակտրիսային բռնենք-խանդե՞նք. թող իր ամուսինը խանդա, ես խի՞ խանդեմ։ Գեղեցիկ կապեր ես շատ ակտրիսաների հետ ունեմ, բա իհարկե ունեմ, բայց էդ ի՞նչ կապ ունի անձնականի մասով...
Այ հիմա պատկերացնո՞ւմ եք, թե ոնց է աշխարհը շուռ եկել այս քսան տարրիների ընթացքում, եթե այս օժանդակ դպրոցի ապրանքը կարողացել է դառնալ Հայաստանի ամենահարուստ մարդկանցից մեկը։ Ողբամ զքեզ, հայոց աշխարհ...
Share this Article on :
 

© Copyright ԹուքուՄուր Լրատվական 2011 -2012 | Powered by Blogger.com.